reklama

Búrka.

(Túto báseň mi priviala búrka, bola napísaná na okennej tabuli a vlastne ani neviem, či je naozaj len moja. Mám rada búrky.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Klasik s dlhou hrivou

a perleťovými zubami

Jeho pochmúrne myšlienky

rozletené do

cudzích hniezd

a vracajúce sa do

kolísky svojej

nedožitej lásky

Pamäť tá pamäť

Tma

Iskra budúcna

Zlaté vlasy Deda Vševeda

len dva

Tma

Šialený let útržkov

spomienok a predpovedí

Náhly výbuch

Rozkrvácané múdrosti

celoživotného diela

Nemá už čas

na genialitu a seba

Slnko Pod zemou.

Miroslava Zifčáková

Miroslava Zifčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nositeľkou niekoľkých významných titulov - trojnásobná mama, manželka, dcéra, sestra, JA, kamarátka a ešte mnohých ďalších atraktívnych aj tých menej dôležitých. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu