reklama

Návrat

Vlastne je všetko rovnaké  Len mama s otcom už nie sú moji malí neomylní bohovia pritvrdí na to  aby plakali

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

So starými kamarátmi

sú dve hodiny v kaviarni

pridlhé

V jednej darovanej kytici

chýba siedmy kvet

(o jednu šancu viac

že s mojim ešte

nenarodeným synom

sa už poznám)

A moju izbu

v starom rodinnom sídle

vyplnil teplý dych

nového človiečika

pre ktorého som

neznámym prišelcom...

Nakuknem -

spinká.

Potichu zatváram.

Vlastne je všetko rovnaké

Len ja už neutekám z domu

ale odchádzam.

Miroslava Zifčáková

Miroslava Zifčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nositeľkou niekoľkých významných titulov - trojnásobná mama, manželka, dcéra, sestra, JA, kamarátka a ešte mnohých ďalších atraktívnych aj tých menej dôležitých. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu